4 Mayıs 2008 Pazar

Didim Erken Rezervasyon,Didim Beach Resort and SPA Erken Rezervasyon

Didim Beach Resort & SPA Erken Rezervasyon

Sınıfı : Otelİlçesi : Didim
 Didim Beach Resort & SPA

Didim Beach Resort & SPA Oda Özellikleri: 265 toplam oda, 700 toplam yatak, 3 özürlü odası, 251 standart oda, 11 aile odası. Deniz, bahçe manzarası var.

Detaylar: Direk telefon, minibar, kasa, uydu tv, split klima, duş, küvet-banyo, wc, saç kurutma makinası, banyoda telefon.

Bilgi: Split klima, klima ile ısıtma, bahçe, tv odası, oyun odası, internet , kuaför salonu, çamaşırhane, ütü, kuru temizleme, market, hediyelik eşya, kuyumcu, 24 saat oda servisi, jeneratör, doktor yada hemşire, bebek bakıcısı, ücretsiz otopark.

Boş Zaman ve Spor:

Açık havuz, çocuk bölümü, aquapark, Türk hamamı, sauna, masaj, SPA & Wellness, fitness center, aerobik, masa tenisi, bilardo, disko, gece animasyonu, tenis, mini golf, mini futbol, voleybol, plaj voleybolu, basketbol, amfitiyatro, çocuk oyun alanı, dalış okulu, muz, kano, rüzgar sörfü.

Yeme ve İçme Herşey dahil, snack bar, havuz bar, sahil bar, restaurant bar. 1 alakart restoran, 1 açık büfe restoran, 2 açık restoran (200 pax), 2 kapalı restoran (550 pax), 1 balo salonu restoran (300 pax). Dünya Mutfağı, Türk Mutfağı, vejeteryen mutfağı.

Şirket Toplantıları: 1 toplantı odası (550 max. kapasite). Perde, ses sistemi, mikrofon, klima, ışık sistemi. En büyük salon kapasitesi 550 pax.

Adres: Altınkum 700 m. Bodrum Hava Alanı 90 km., İzmir Hava Alanı 145 km. Deniz kıyısında, şehir merkezine ücretli servis, özel plaj.

Hiç yorum yok: